نمیدونم چی شد که اینجوری شد !!!

من که اصلا اهل این ماجراهای راهیان نور و عشق بازی با شهدا نبودم ، حتی میونه زیاد خوبی هم با بسیج نداشتم !


من حاج حسین خرازی نمی شناختم ، فقط اسمش رو روی عکسش که خواهرم قاطی بقیه عکس های شهدا روی دیوار اتاق زده بود دیده بودم ، دیوارای اتاقش پر شده بود از عکس های شهدا گفت عکس این شهید رو هم تو بزن به دیوار اتاقت ، منم گفتم باشه از هیچی که بهتره ! یک سال این عکس با من توی یه اتاق بود و من زیاد بهش توجه نمیکردم !

هدفم از همراه شدن با کاروان راهیان نور یه چیز دیگه بود ، اصلا به عشق یکی دیگه واسه اردو ثبت نام کردم  !

توی طلائیه حس میکردم صاحب اون عکس پا به پا همراهمه ؛ نمیدونستم موضوع چیه تا اینکه جریان عملیات خیبر و دست حاج حسین خرازی رو از راوی شنیدم ، حاجی اونجا از من دلبری کرد تاجایی که کلاً یادم رفت به عشق چی و کی اومدم اردو . همه فکرم شده بود حسین خرازی . تو شلمچه با اون موضوع جاموندنم از اتوبوس ، حاجی بدجوری منو شرمنده کرد آخه وقتی دیدم از اتوبوس جاموندم خیلی ازش گله کردم . 

از اونجا دیگه رفاقت من و حاجی شروع شد ، رفاقت که چه عرض کنم عشق بازی و صفا 

تا همین چند وقت پیش هر وقت کارش داشتم یا دلم براش تنگ میشد میومد پیشم و منم با معرفت و مرامش صفا میکردم ، هر وقت اشتباهی میکردم یه جوری حالیم میکرد و راه رو نشونم میداد ، با این کاراش بدجور دلم و برد و شیفته ی خودش کرد ؛ همین که دید دیونش شدم شروع کرد به ناز کردن ، انگار میخواد بگه از اینجا به بعد تو باید خودت رو نشون بدی و عشق و رفاقتت رو ثابت کنی  !!!

منم که مثل همیشه یه جاهایی پاهام میلغزه ...

اما باز هم توکلتُ علی الله

-------------------------------------------------------------

ولی هنوزم موندم که چی شد که حالا اینجوری شده !!!

 



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت15:01---28 خرداد 1391
حالا دیگه بهت میگم بچه بسیجی نوکرتم پینگی پینگی...
ایول چه دل با صفایی داری


؟
ساعت21:37---17 خرداد 1391
سلام.خیلی بیمعرفتی!!

ببخسید.حالم دست خودم نیست

ولی......!

یادت باشه!خواهیم کرد شماروزیارت!

خیلی خاطره به حالی بود

من مخلص دربست شماهستم!!
علیک سلام ؛ عزیزم ممنون از نظرت ولی چرا اینقدر دیر شناختی!!! ان شاالله وقتی دیدمت بیشتر با هم حرف میزنیم موفق و پیروز باشی یا حق


دلتنگ
ساعت11:36---8 خرداد 1391
خوش به حال شما ...

سفارش ما رو هم به حاجی بکنید

التماس دعا

سپاسگذارم از حرفتون ولی فکر کنم شما باید شفارش من رو به حاجی بکنین ، چون حتما شما بهتر از من هستید و شهید هم حتما شما رو بیشتر دوست داره ، موفق و پیروز باشید ؛ یاحق


دوست
ساعت11:28---8 خرداد 1391
از اینجا به بعد تو خودت رو نشون بده و عشق و رفاقتت رو ثابت کن.


بدون شک تو میتونی...

ممنون از اینکه به حرفام توجه کردین ، بروی چشم تاجایی که بتونم سعی خودم رو میکنم ، توکلتُ علی الله ، موفق و پیروز باشید ؛ یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, توسط نوکرشهدا